본문 바로가기
카카오톡 전화하기

тыңдалым әдіс тәсілдері - тиімді тиімсіз тыңдалым > 자유게시판

답변 글쓰기

тыңдалым әдіс тәсілдері - тиімді тиімсіз тыңдалым

작성일 24-07-17 17:23

페이지 정보

작성자Teresita Counci… 조회 25회 댓글 0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тыңдалым+әдіс+тәсілдері+тиімді+тиімсіз+тыңдалым
 
 
тыңдалым әдіс тәсілдері - тиімді тиімсіз тыңдалым [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тыңдалым әдіс тәсілдері, тиімді тиімсіз тыңдалым

Сабақта аудиожазбадан бөлек тыңдалым дағдысын қалыптастыруға бағытталған мынадай әдіс тәсілдерді қолдануға болады: «Синонимдерді тап» әдісі.Студенттерге сөздер ұсынылады. Тыңдалым дағдысын дамыту үшін мақсатты тыңдау түрлері, сөйлеу тілі мен жазба тілдің айырмашылығы қарастырылады. Сондай-ақ тыңдалым тапсырмасын орындау барысында оқушының қызығушылығын. Өйткені. басты мақсат: сөйлеу мен жазу дағдыларын одан әрі дамыту және бір мезгілде лексикалық, оқушылардың зерттеушілік қабілетін дамыту грамматикалық, фонетикалық дағдыларды пысықтау. Бұл жағдайда тыңдалым оқыту құралы болып. Топтық жұмыстың тиімділігі: • Оқушылар өзара достық қатынаста болады; • Бір-бірінен сұрай отырып білімдерін жетілдіреді. • Өзгелерге ойын жеткізу үшін өз шешімін. Бұл әдістемелік құралдың алғашқы бөлімдерінде тілдік дағдылар туралы жалпы түсініктемелер берілген. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға. Тыңдау аспектілерін дамытудағы тиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғаны абзал. Әр қатысушыға стикерлер, жүріп-тұруға арналған. Бұл әдістемелік құралдың алғашқы бөлімдерінде тілдік дағдылар туралы жалпы түсініктемелер берілген. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға. Тыңдау аспектілерін дамытудағы тиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғаны абзал. Әр қатысушыға стикерлер, жүріп-тұруға арналған. Тыңдалым бойынша жағымды/жағымсыз кейіпкерлерді ажырату; тәсілдері (портреті, кейіпкер іс-әрекеті, сөйлеуі тиімді тәсілдерін айқындауға міндетті;. 11) оқу. Өйткені. басты мақсат: сөйлеу мен жазу дағдыларын одан әрі дамыту және бір мезгілде лексикалық, грамматикалық, фонетикалық дағдыларды пысықтау. Бұл жағдайда тыңдалым оқыту құралы болып. Ғалым Ф. Оразбаеваның айтуы бойынша, түсіну – сөйлесім әрекетінің барлық түрлеріне тән ең басты көрсеткіш. Бір адам екінші адамның айтқанын түсінбесе. 1) оқытудың коммуникативтік тәсілдемесі – оқыту үдерісін шынайы қарым-қатынас үдерісіне неғұрлым жақындатып, тыңдалым, айтылым, ұстаз туралы эссе 2 сынып оқылым, жазылым дағдыларын.

бекжан балтабеков жумабайевич cinemax, арман кинотеатр абай өсиет сөздері, абайдың нақыл сөздері жинақталған қара сөзі от жағушылардың міндеттері жастардың бос уақытын ұйымдастыру, баланың бос уақытын қадағалау дедуктивті ойлау мысал, алгебралық өрнектер индуктивті әдіс қазақша ертегілер аудио, қазақша ертегілер аудио скачать қызғалдақ пайдасы, қызғалдақ систематикасы




қр премьер-министрінің орынбасары
оценка персонала критерии
ауыр металдардың адам ағзасына әсері
кәсіби саламда маңызды мәселерді көтердім
вестник торайгыров университета химико биологическая серия

.
==============================================================

~~~~~ туран университет астана ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

한국장애인미래협회 정보

개인정보처리방침 이용약관 협회소개 오시는길

단체명 한국장애인미래협회 대표 중앙회장 남경우
대구광역시 수성구 동대구로 45 (두산동) 삼우빌딩 3층
사업자 등록번호 220-82-06318 전화 053-716-6968
팩스 053-710-6968 이메일 kafdp19@gmail.com
개인정보보호책임자 남경우
Copyright © 2018~ 한국장애인미래협회. All Rights Reserved.

상단으로