бөліп шығару жүйесінің гигиенасы эссе - бөліп шығару уикипедия > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

бөліп шығару жүйесінің гигиенасы эссе - бөліп шығару уикипедия

페이지 정보

작성자 Shenna 댓글 0건 조회 40회 작성일 24-06-18 22:15

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бөліп шығару жүйесінің гигиенасы эссе - бөліп шығару уикипедия [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8.3А Бөліп шығару. Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: жеуге жарамды балдырлар бай Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы. Катер тынық сумен жүзе отырып Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы {/linking} Ұзақмерзімді жоспар 7-бөлім. бөліп шығару мектеп: күні: мұғалімнің есімі: сынып: 9. Бүйректе түзілген несеп жинағыш түтікшелер арқылы астауға келіп, одан зәрағар бойымен қуыққа жиналып,зәр шығару өзегі арқылы сыртқа шығады. Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы. 5. тірі ағзалардың бөліп шығару өнімдері. Адамның бөліп шығару жүйесі эссе 9.1.5.3 зәр шығару жүйесі. Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру. Бағалау критерийлері ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың соңғы өнімдерін талдайды ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңызын біледі. Читать ещёБағалау критерийлері ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың соңғы өнімдерін талдайды ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңызын біледі. Фекалия Тамақтың құрамы метаболиттер деп атайды. Фекалия түзілісі бөліп шығарудың соңғы өнімі болып табылмайтындықтан, фекалияның (эксреция) соңғы өнім болып есептелмейді. Тамақтың құрамындағы метаболиттер Несепнәр Адам зәрінің шамамен 96%-ы су, 1,5%-ы бейағзалық заттар. Зәрдің құрамында 2,5% ағзалық заттар болады. Әсіресе несепнәр (мочевина), зәр қышқылы көбірек кездеседі. Несепнәр бауырда аммиактан түзіледі. Ересек адам тәулігіне шамамен 1,2 -1,6 л зәр бөледі. Қайдан қалыптасады? Скрыть. Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру. 2-топ: – мәтінмен және мұғалім ұсынған ресурстармен жеке танысып, топта талдайды — бөліп шығару жүйесінің гигиеналық шаралары туралы ақпарат ұсынады. Читать ещё2-топ: – мәтінмен және мұғалім ұсынған ресурстармен жеке танысып, топта талдайды — бөліп шығару жүйесінің гигиеналық шаралары туралы ақпарат ұсынады. ҚБ: «ҚҚҚ» әдісі арқылы бағалау. Мұғалімнің ауызша мадақтауы С: қарым-қатынас, оқу ортасы, ресурс, жұмыс қарқыны, оқушыға жеке қолдау көрсету, шығанақтар тізімі нәтиже, диалог, бағалау. 4. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (жеке) 1. Суреттегі зәр шығару мүшелерінің ауруларының сипаттамасын беріңіз: Зәр шығару мүшелерінің аурулары Сипаттамасы. Өрлеме жұқпа Несептас. Бағалау критерийі Дескриптор — Зәр шығару мүшелерінің ауруларын түсіндіреді Бөліп шығару мүшелерінің ауруларының сипаттамасын бере алады. Скрыть. Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы. 5. тірі ағзалардың бөліп шығару өнімдері. Адамның бөліп шығару жүйесі эссе 9.1.5.3 зәр шығару жүйесі. Жаңа терминдер Ағылшынша Қазақша Exretion Бөліп шығару Urinary system Зәр шығару жүйесі Wast product Қалдықтар Carbon dioxide Oxygen Көмір қышқыл газы Оттегі Water Су Kidney Бүйрек Derma/skin Тері Stomack Асқазан. Читать ещёЖаңа терминдер Ағылшынша Қазақша Exretion Бөліп шығару Urinary system Зәр шығару жүйесі Wast product Қалдықтар Carbon dioxide Oxygen Көмір қышқыл газы Оттегі Water Су Kidney Бүйрек Derma/skin Тері Stomack Асқазан. Жаңа терминдер. Ағылшынша. Қазақша. Exretion. Бөліп шығару. Urinary system. Зәр шығару жүйесі. Wast product. Қалдықтар. Скрыть. Неліктен жекебасыңның гигиенасын біліп, оның ережелерін сақтау керек деп ойлайсың? Әсел топтық жұмыс ұсынады. 1. Өздерің білетін бөліп шығару жүйесіне жататын мүшелерді жазып, олардың суретін салыңдар. Читать ещё3. Неліктен жекебасыңның гигиенасын біліп, оның ережелерін сақтау керек деп ойлайсың? Әсел топтық жұмыс ұсынады. 1. Өздерің білетін бөліп шығару жүйесіне жататын мүшелерді жазып, олардың суретін салыңдар. Олар ағзадан не бөліп шығарады деп ойлайсыңдар? 2. Әр топтың өз жұмысын қорғауы. 3. Тапсырманы өзара бағалау. Білу үшін оқы «Инсерт» әдісін қолдан. Адам ағзасында үнемі қажетсіз қалдық заттар пайда болады. Ағза уланбау үшін оларды сыртқа шығару керек. Ағзадағы қажет емес әрі зиянды қалдықтарды сыртқа ысыру бөліп шығару деп аталады. Адамның бөліп шығару жүйесі – бұл ағзамыздан артық суды, улы заттарды, тұздарды шығаратын мүшелердің жиынтығы. Скрыть. Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы Онлайн сабақтар мектеп бағдарламасы. 7. Жүйке импульсінің пайда болуы және әртүрлі нейрон типтерінде оларды өткізу көрсеткіштері 5 мин. Читать ещёБөліп шығару жүйесінің гигиенасы Онлайн сабақтар мектеп бағдарламасы. 7. Жүйке импульсінің пайда болуы және әртүрлі нейрон типтерінде оларды өткізу көрсеткіштері 5 мин. 8. Тірі ағзалардағы электр үдерістері 4 мин. 9. Нейрогуморальды реттелу,механизмдері және оларды салыстыру.Ағзаның күйзеліске бейімделуі 5 мин. 10. Ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесі 3 мин. 11. Гомеостазды сақтау механизмі 4 мин. 12. Өсімдіктің өсуі мен дамуын реттегіштер 5 мин. Скрыть. Сабақтың тақырыбы: §20. Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы. Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 9.1.5.4 бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру. Барлық. Зәр шығару жүйесі, экскреторлық жүйе – адам мен жануарлар организмінің артық суды, тұздарды, зат алмасудан пайда болған қажетсіз заттарды сыртқа шығаратын. Сабақтың тақырыбы: §20. Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы. Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 9.1.5.4 бүйрек және зәр шығару жүйесі. Тірі ағзалардың бөліп шығару өнімдері Онлайн сабақтар мектеп бағдарламасы. Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы 4 мин 5. Тірі ағзалардың бөліп шығару. Катер тынық сумен жүзе отырып Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы {/linking} Ұзақмерзімді жоспар 7-бөлім. бөліп шығару мектеп: күні: мұғалімнің есімі: сынып: 9.

антикор туркестан руководство, антикор шымкент руководство даражарнақтылардың тамыр жүйесі, даражарнақты өсімдік ғарыш және жер эссе, ғарыш туралы эссе 100 сөз



тоғыз жолдың торабы арыс, арыс өзені туралы мәлімет неге жұма күні кір жууға болмайды, временный ввоз спецтехники в казахстан жұма күні айтылатын тілектер ашық сабақ қоршаған ортамен таныстыру, қоршаған ортамен танысу кіші топ биоинформатиканың келешектегі дамуы эссе, биоинформатика бағыттары миля акции, стиральная машина миле w1 территория казахстана, территория казахстана сколько квадратных километров как поставить картинку на клавиатуру самсунг, как сделать стикер из фото самсунг что такое синквейн примеры, синквейн мама мавзолеи это, мавзолеи туркестана
балалар ұжымы және оның белгілері
ерте орта кейінгі орта ғасырлар хронологиясы
1 а топша элементтері
бұйрыққа кім қол қояды
он мой волшебник

.
==============================================================

~~~~~ түйе қайда мекендейді ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

단체명 한국장애인미래협회 | 주소 대구광역시 수성구 동대구로 45 (두산동) 삼우빌딩 3층 | 사업자 등록번호 220-82-06318
대표 중앙회장 남경우 | 전화 053-716-6968 | 팩스 053-710-6968 | 이메일 kafdp19@gmail.com | 개인정보보호책임자 남경우