аралас сөйлем құрау - аралас құрмалас сөйлем жасалу жолдары > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

аралас сөйлем құрау - аралас құрмалас сөйлем жасалу жолдары

페이지 정보

작성자 Blake Embley 댓글 0건 조회 23회 작성일 24-07-06 05:46

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=аралас+сөйлем+құрау+аралас+құрмалас+сөйлем+жасалу+жолдары
 
 
аралас сөйлем құрау - аралас құрмалас сөйлем жасалу жолдары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Салалас құрмалас Құрмалас сөйлем Аралас құрмалас Сабақтас құрмалас. 5. Салалас құрмалас сөйлем. • Алғашқы сөйлем мен екінші сөйлемнің баяндауыштары тиянақты болып, хаукартль екеуі тең дәрежеде байланысып тұрады. Қорқып тұрған атты алқымынан алды да, омбы қардан шығармай жығып алды. Сабақтас құрмалас, жасалу жолдары, түрлері, тыныс белгісі. Аралас құрмалас сөйлем, тыныс белгісі, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш. Аралас құрмаласты салалас және сабақтас сөйлемдерге айналдыру. Аралас құрмалас сөйлемнің граматикалық сипаты. Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары. Аралас құрмалас сөйлемнің граматикалық сипатын меңгерту. Көп компонентті құрмалас сөйлемді оқыту әдістемесі. Қазіргі қазақ тілі. Мысалы: 1)Әрқайсысы ашылған кітаптың, аумағындай алты қиықтан майды себелеп, қыс күнінің шуағы төгілді де, артынан-ақ бұлт бүркене ме, бозамықтанып сейіліп кетеді (С. Сматаев) 2)Жалма-жан от жағылып еді, үй еңсесі көтеріліп, туырлықтың оюлары көзге шалынды. (Ғ.Мүсірепов). 3)Күн шығып, ел тұра бастады, Нұрлан әлі жоқ. 4)Бізше,адам өмірін түзеуге,барлық адамдар тату тұруға негізгісі-ақ жүрек,адал еңбек,арлы ақыл болуы керек. 5)Ауылда түрлі шаралар,ұйымдар болып жатқан еді,-Айжан әлі жоқ. Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын, құрамындағы жай сөйлемдердің қарым-қатынасын меңгерту. Дамытушылық. Өз ойын жүйелі, дәлелді жеткізе білуге үйрету. Тәрбиелік. Адамгершілікке, үлкенді сыйлауға, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Құрмалас сөйлем дегеніміз не? Құрмаластың құрамындағы жай сөйлемдер қалай байланысады? Құрмалас сөйлем, түрлері, жасалу жолдары атты Ашық сабақ, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз Материалдар Құрмалас сөйлем. Аралас құрмалас сөйлем атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Аралас құрмалас сөйлем Аралас құрмалас сөйлем -- құрмалас сөйлемнің бір түрі. Кемі үш жай сөйлемнен құралады. Олар өзара синтаксистік байланыстың ерекше түрі -- аралас байланыс арқылы құрмаласқан. Мысалы: Жалма-жан от жағылып еді, үй еңсесі көтеріліп, туырлықтың оюлары көзге шалынды (Ғ.Мүсірепов). Бірақ терминдік жағынан болсын, жасалу жолдарын айқындау жағынан болсын әр Аралас құрмалас сөйлемнің мұңдай құрамда көрінуіне салалас не сабақтас. 1.Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын меңгерту. Көп бағыныңқылы сабақтас сөйлеммен шатастырып алмау жолдарын қарастыру; 2. Білім, білік дағдыларын қалыптастыру; 3. Жаттығу жұмыстары арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі, типі: жаңа білім беру, дәстүрлі. Аралас құрмалас сөйлемнің құрамында кемінде үш жай сөйлем болады. Олардың екеуінің баяндауышы тиянақты, біреуінің баяндауышы тиянақсыз болап келеді. Баяндауышы тиянақсыз сөйлем бірде аралас құрмаластың бас жағына орналасса, бірде тиянақты жай сөйлемдердің арасына орналасады. Мысалдары: Күн шығып, ел тұра бастады, Нұрлан әлі жоқ. Аралас құрмалас сөйлем: Кеден ауданына келгенше, мен де аңшы емес едім, Егер менің тілім ертең өлер болса, Мен бүгін өлуге даярмын» жолдарының авторы. Сабақтың түрі:аралас Сөздік жұмысы: сөз тіркесін, сөйлем құру. Ғалым- ученый Құрмалас сөйлемнің құрылысына қарай неше түрі бар? Мысалы: 1)Әрқайсысы ашылған кітаптың, аумағындай алты қиықтан майды себелеп, қыс күнінің шуағы төгілді де, артынан-ақ бұлт бүркене ме, бозамықтанып сейіліп кетеді (С. Сматаев) 2)Жалма-жан от жағылып еді, үй еңсесі көтеріліп, туырлықтың оюлары көзге шалынды. (Ғ.Мүсірепов). 3)Күн шығып, ел тұра бастады, Нұрлан әлі жоқ. 4)Бізше,адам өмірін түзеуге,барлық адамдар тату тұруға негізгісі-ақ жүрек,адал еңбек,арлы ақыл болуы керек. 5)Ауылда түрлі шаралар,ұйымдар болып жатқан еді,-Айжан әлі жоқ. Аралас құрмалас сөйлем қазақ тілінен ашық сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты: Құрмалас сөйлем мен оның түрлерінен алған білімдерін білім дағдысына айналдыру,құрмаластың бір түрі-аралас құрмалас сөйлемді меңгерту. Міндеттері: білімділік-құрмалас сөйлем мен оның түрлерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын,негізгі ерекшеліктерін ажырата білу; дамытушылық-алған білімдерін қолдана білу,сауатты жазу,ойлау,қолдана білу дағдысын дамыту; тәрбиелілік- ұлттық салт дәстүрлерді,ұлттық құндылықтарды құрметтеуге,елін,жерін сүюге тәрбиелеу. Құрмалас сөйлемнің үшінші түрі етіп аралас құрмаласты қосу Н.Сауранбаевтың 1938 жылы «Ауыл мұғалімі» журналында «Құрмалас сөйлем туралы» деген атпен жарияланған мақаласынан басталады. Бірақ қазіргі тұрғыдан алғанда, автордың салалас сөйлем деп берген «Әміржан кітап оқып, мен хат жазып отырдым», аралас құрмалас деп береген «Оқушылар жиналып, оқытушы келіп, мектеп гүлденіп қалды» мысалдары оларға жатпайды. Н.Сауранбаев «Қазақ тіліндегі құрмалас сөйлем жүйесі» деп аталатын кітапшасында құрмалас сөйлемді іргелес, салалас, сабақтас деп үш түрге бөледі. 1.Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын меңгерту. Көп бағыныңқылы сабақтас сөйлеммен шатастырып алмау жолдарын қарастыру; 2. Білім, білік дағдыларын қалыптастыру; 3. Жаттығу жұмыстары арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі, типі: жаңа білім беру, дәстүрлі. Аралас құрмалас сөйлемнің құрамында кемінде үш жай сөйлем болады. Олардың екеуінің баяндауышы тиянақты, біреуінің баяндауышы тиянақсыз болап келеді. Баяндауышы тиянақсыз сөйлем бірде аралас құрмаластың бас жағына орналасса, бірде тиянақты жай сөйлемдердің арасына орналасады. Мысалдары: Күн шығып, ел тұра бастады, Нұрлан әлі жоқ.



сабақта оқушыларды суреттер естелік жазбалары сияқты - оқу үшін бағалаудың мақсаты [Читать далее...]

Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетіңіз – табысқа жетуге бағыт беру Сабақта оқушыларды суреттер,естелік жазбалары сияқты дәлелдерді. Сабақта оқушыларды суреттер естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын. Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғасынан ойлаудың дамиты дағдысы. 193.Сабақта оқушыларды суреттер,естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинактау және топтаструға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы. Педагогика дайындық үшін. Bilimger Опубликовано Обновлено. «Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу. мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді. игеру үлгісі. Оқушымен бірге критерийерді талдау 2 Оқушы үшін бағалаудың мақсаты табысқа жетуге бағыт беру Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау ж/е топтастыруға. Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау ж/е топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы. Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау, яғни, RWCT жобасы 29 мемлекетте Сабақ үрдісінде оқушыларға ойынның мақсаты мен талаптары. Ол оқыту мақсаты ▻оның мазмұны ▻білім беру жәме оны игеруге басшылық жасау ▻оқушылардың оқу әрекеті ▻оқыту нәтижесі деген тізбекті құрайды. 1.1 Оқушының креативті ойлауы арқылы тілдік қатынас дағдыларын креативтілік қабілеттің қалыптасуы үшін қажетті шығармашылық ойлау мен. Сабақта оқушыларды суреттер естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы Интерпретациялау. Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғасынан ойлаудың дамиты дағдысы интерпретациялау. Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият. Бөлімді оқу барысында бағалауға уақыт беру (мысалы, 7 сабақтың бесінші Бұл үдеріс тиімді жүруі үшін оқушылар оқу мақсаты мен табыс критерийлерін білуі.
Сабақта оқушыларды суреттер естелік жазбалары сияқты, оқу үшін бағалаудың мақсаты
Қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау ж/е топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан. Сабақта оқушыларды суреттер, естелік сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыру тартқанда сын тұрғысынан Интерпретациялау Бағалау Бақылау Талдау. Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият. Қысқа мерзімді 125.Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың.

книги для 20 летних девушек, книги для саморазвития 10 сынып электронды оқулық, оқулық кз 9 сынып мәңгі сөнбес жарық жұлдыз, қаныш сәтбаев бейнесі отдел регистрации актов гражданского состояния это, акты гражданского состояния рк это жеке тұлғаның құқықтық жағдайы, жеке тұлғаның қасиеттері алгамед алматы телефон, абая, 157а орал тарихы, орал қаласының табиғаты шығарма
купить новую квартиру в кустанае в элитном районе
жақсы дамыған мемлекеттер
китайская швейная машинка для обуви
сылдырлағаны бұлақтың суы скачать
жаз айлары ағылшынша

.
==============================================================

~~~~~ өмір өзен ағады скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

단체명 한국장애인미래협회 | 주소 대구광역시 수성구 동대구로 45 (두산동) 삼우빌딩 3층 | 사업자 등록번호 220-82-06318
대표 중앙회장 남경우 | 전화 053-716-6968 | 팩스 053-710-6968 | 이메일 kafdp19@gmail.com | 개인정보보호책임자 남경우