тыңдалым әдіс тәсілдері - тиімді тиімсіз тыңдалым > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

тыңдалым әдіс тәсілдері - тиімді тиімсіз тыңдалым

페이지 정보

작성자 Teresita Counci… 댓글 0건 조회 24회 작성일 24-07-17 17:23

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тыңдалым+әдіс+тәсілдері+тиімді+тиімсіз+тыңдалым
 
 
тыңдалым әдіс тәсілдері - тиімді тиімсіз тыңдалым [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тыңдалым әдіс тәсілдері, тиімді тиімсіз тыңдалым

Сабақта аудиожазбадан бөлек тыңдалым дағдысын қалыптастыруға бағытталған мынадай әдіс тәсілдерді қолдануға болады: «Синонимдерді тап» әдісі.Студенттерге сөздер ұсынылады. Тыңдалым дағдысын дамыту үшін мақсатты тыңдау түрлері, сөйлеу тілі мен жазба тілдің айырмашылығы қарастырылады. Сондай-ақ тыңдалым тапсырмасын орындау барысында оқушының қызығушылығын. Өйткені. басты мақсат: сөйлеу мен жазу дағдыларын одан әрі дамыту және бір мезгілде лексикалық, оқушылардың зерттеушілік қабілетін дамыту грамматикалық, фонетикалық дағдыларды пысықтау. Бұл жағдайда тыңдалым оқыту құралы болып. Топтық жұмыстың тиімділігі: • Оқушылар өзара достық қатынаста болады; • Бір-бірінен сұрай отырып білімдерін жетілдіреді. • Өзгелерге ойын жеткізу үшін өз шешімін. Бұл әдістемелік құралдың алғашқы бөлімдерінде тілдік дағдылар туралы жалпы түсініктемелер берілген. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға. Тыңдау аспектілерін дамытудағы тиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғаны абзал. Әр қатысушыға стикерлер, жүріп-тұруға арналған. Бұл әдістемелік құралдың алғашқы бөлімдерінде тілдік дағдылар туралы жалпы түсініктемелер берілген. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға. Тыңдау аспектілерін дамытудағы тиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғаны абзал. Әр қатысушыға стикерлер, жүріп-тұруға арналған. Тыңдалым бойынша жағымды/жағымсыз кейіпкерлерді ажырату; тәсілдері (портреті, кейіпкер іс-әрекеті, сөйлеуі тиімді тәсілдерін айқындауға міндетті;. 11) оқу. Өйткені. басты мақсат: сөйлеу мен жазу дағдыларын одан әрі дамыту және бір мезгілде лексикалық, грамматикалық, фонетикалық дағдыларды пысықтау. Бұл жағдайда тыңдалым оқыту құралы болып. Ғалым Ф. Оразбаеваның айтуы бойынша, түсіну – сөйлесім әрекетінің барлық түрлеріне тән ең басты көрсеткіш. Бір адам екінші адамның айтқанын түсінбесе. 1) оқытудың коммуникативтік тәсілдемесі – оқыту үдерісін шынайы қарым-қатынас үдерісіне неғұрлым жақындатып, тыңдалым, айтылым, ұстаз туралы эссе 2 сынып оқылым, жазылым дағдыларын.

бекжан балтабеков жумабайевич cinemax, арман кинотеатр абай өсиет сөздері, абайдың нақыл сөздері жинақталған қара сөзі от жағушылардың міндеттері жастардың бос уақытын ұйымдастыру, баланың бос уақытын қадағалау дедуктивті ойлау мысал, алгебралық өрнектер индуктивті әдіс қазақша ертегілер аудио, қазақша ертегілер аудио скачать қызғалдақ пайдасы, қызғалдақ систематикасы




қр премьер-министрінің орынбасары
оценка персонала критерии
ауыр металдардың адам ағзасына әсері
кәсіби саламда маңызды мәселерді көтердім
вестник торайгыров университета химико биологическая серия

.
==============================================================

~~~~~ туран университет астана ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

단체명 한국장애인미래협회 | 주소 대구광역시 수성구 동대구로 45 (두산동) 삼우빌딩 3층 | 사업자 등록번호 220-82-06318
대표 중앙회장 남경우 | 전화 053-716-6968 | 팩스 053-710-6968 | 이메일 kafdp19@gmail.com | 개인정보보호책임자 남경우